Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av sandra lindskog - 31 augusti 2011 12:24

Fattade ett beslut igår,Elvis flyttade till mina föräldrar.Han funkade inte ihop med Nisse så det är tråkigt,men måste tänka på vad som är bäst för båda.

Och jag vet att han kommer att få det bra hos dom,och det känns jätte skönt att veta.Kommer sakna honom,men jag kan ju hälsa på honom.

Blev så att dom köppte honom av mig,(snälla dom är).....


Ska snart baka till mitt kalas som är den 7 September,inte lågnt alls nu.


Nej nu har jag inte tid att sitta här längre,ska hoppa in i duchen och sedan göra någon mat och gosa med my darling och vid 5 ska jag till Sandra.


imorgon blir det fullt upp hela dagen

-ringa soc

-Hc

-fika på stan

-hälsa på på skolan

-handla

-åka till Sandra(dom

ska fira mig lite i förväg).


Blir fullt upp med andra ord,och jag har en hemlis som kanske

lyckas,men måste prata med soc först och hoppas ingen annan vill

ha den.Mer säger jag inte:  )

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

-

-


Skapa flashcards