Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under augusti 2011

Av sandra lindskog - 23 augusti 2011 21:34

Förlåt för dåliga uppdateringar,men har haft fullt upp om dagarna.

Och när jag har tid över så har jag lekt och gosat med my darling(Nisse   ).

Men jag ska bli bättre,måste hitta tillbaks blogglusten.

Nog om det,nu ska jag och Nisse mysa och kolla på Wallander"Mörkret"

ska tända ljus med,är regnit och grått och mörkt ute så det blir mysigt,imorgon

ska jag till Heden och prata och sedan träffa mamma,ska låna lite

pengar till mat osv.Och det tackar jag så mysket för,mycket snällt med andra

ord.


Ni får ha en jätte bra kväll,passar på att säga.God Natt.....



   

Av sandra lindskog - 16 augusti 2011 23:59

Nu har jag presis kommit hem efter en kväll hos Sandra,älskar er  

Nu blir det ett avsnit av Dr Quin och pyt i panna med kyckling och mys med

my darling(Nisse).


 

GUD VAD JAG ÄLSKAR DIG      DU ÄR MIN SOL I LIVET

Av sandra lindskog - 16 augusti 2011 16:57

Har sutit och fixat en ny Bloggdesign,vad tycks?,jag blev iallafall

supernöjd.....

Av sandra lindskog - 15 augusti 2011 13:49

 

Denna lilla sötis blir min runt den 27,hoppas Nisse   är lika glad som jag:  )

Av sandra lindskog - 13 augusti 2011 20:24

Har hittat 2 andra supergulliga kattungar som är hanar båda två,den ena är svart med vita tassar och vit under hakan,den andra är tigerrandig i vit,bege,grå,brun aktig.

Har pratat med båda och dom finns kvar och jag skulle fundera tills imorgon,gud så svårt det är att bestämma.Har frågat Nisse   om villken han tycker,

men det går inte så bra(hihihi).I morgon kommer det upp villken det blir.....




Kattnamn som jag funderar på -


- Simba

- Morris

- Bamse

- Casper

- Safran

- Elvis

- Frasse

- Oliver




Får se vilket det blir:  )


Ha en bra dag/kväll kram på er alla.....

Av sandra lindskog - 13 augusti 2011 19:01

 


                                        


I KVÄLL KOMMER CAROLA TILL SOMMARKRYSSET  

Hon är en av mina största idoler.

Av sandra lindskog - 13 augusti 2011 18:52

     



Nu är ÄNTLIGEN min vägglampa beställd,inte noga med det så fick jag 50%

på den så blev bara 150 kr för den.Den kostade igentligen 299 så

gjorde ett jätte bra köp,köppte även denna hissgardinen för 59 kr,minsta beställningsvärdet var 200 kr så då blev det gardinen med,är vit på bilden men det blev en blå (som på bilden bredvid).

Ska ha den i köket när jag får tag i en ny lägenhet,en större lägenhet.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards