Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under augusti 2011

Av sandra lindskog - 13 augusti 2011 12:52

 

 



 



(bilder från igår när jag sov över hos sandra,Nisse var också med<3,var

och plockade blåbär och knäppte massa kort).En rolig och bra dag var det.     

-

Av sandra lindskog - 12 augusti 2011 02:07

GOD NATT

Av sandra lindskog - 9 augusti 2011 21:47

           

Av sandra lindskog - 9 augusti 2011 15:49

Har nästan en kattunge till,blir en skölpadsfärgad hona.Ska hämta henne i slutet av månaden.

Gud vad jag längtar,tror my darling(Nisse<3)kommer att bli en jätte bra

kompis med henne.

Hoppas bara att dom inte river lägenheten(HiHiHi).....


Imorgon får jag troligen veta om jag får 1 an på Framnäs,får se hur det går,men håller tummarna gör man iallafall.....


Har haft fullt upp i några veckor och har det än,känns som om jag aldrig får sova eller äta och hinner inte så mycket,fick ett konstigt samtal nyss en som trodde jag hette Anton,eller sökte efter en som hätte så,nog om det.....

I kväll blir det ALLSÅNG PÅ SKANSEN<3



Ha en jätte bra dag!!!!!


 

 

(bjuder på 2 bilder på my LOVE<33333)

Av sandra lindskog - 9 augusti 2011 15:48

Av sandra lindskog - 4 augusti 2011 12:05

Av sandra lindskog - 4 augusti 2011 11:54

Har haft fullt upp dom närmasre dagarna med bla,så har jag varit hos Sandra,varit och badat i Stenö,haft min lilla syster på besök(sov hos mig från

Tisdag till Onsdag),sen igår blev det stan med henne och sedan bad i Stenö som jag nämnde tidigare,var till Sandra igår och ska dit idag igen och färga håret,har varit på Röntgen idag på morgonen och det gick bra,sen imorgon ska jag

kidnappa Sandras son Domenic på eftermiddagen får se vad vi hittar på,sen på Lördag är jag bjuden till Sandra för grillning mm.....,

Sen nu snart så ska jag cyckla upp till Heden i denna värme.


Som sagt så har jag fullt upp,hinner inte äta eller sova känns det som...




Men ska ta och byta kläder och fixa mig iordning,ha en bra dag/Kram

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

-

-


Skapa flashcards