Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under september 2011

Av sandra lindskog - 21 september 2011 17:49



Har varit ute med Nisse idag på området,han tyckte att det var jätte roligt tror jag,ska snart fortsätta att kolla på en jätte bra film som heter"Like Dandelion Dust",värkligen en film att rekomendera,sen ikväll blir det att kolla på Sjukuset och 112 på liv och död.

Ska äta något snart nu också,men har ingen aning om vad det blir,sådant som visar sig.

Imorgon blir det sovmorgon och sen vid halv 4 blir det att åka till Hc,sen ner på stan och köpa en glass och sedan hem och gå ut med my darling   .Efter det får vi se vad

dagen har att erbjuda,måste ringa Soc vid 8 med.

Nej nu ska jag lyssna på Rix topp 6 kl.6 och sedan kolla på filmen,bilder från förra helgen när jag,Sandra,Danne,,Domenic,Zoe och Fulis var ute i skogen kommer under

morgondagen.....


Av sandra lindskog - 21 september 2011 12:49

Har sutit och gjort en ny Bloggdesign,blev super nöjd med den,nu ska jag fixa lite här hemma inan jag ska till Sandra vid 4,får se vad vi hittar på idag.

Nu ska jag gosa med my darling Nisse   .....,Ni får ha en bra dag alla!!!!!

Av sandra lindskog - 18 september 2011 19:18



  LOVE  

Av sandra lindskog - 18 september 2011 19:13

               

Av sandra lindskog - 17 september 2011 01:40

Har drängt tån i alasolsprit och nu har jag nyss kommit hem från Sandra,åt tackos,chips,godis mm,och vi kollade på en konstig rolig film och "Fredag den 13,del 3"och borjan till del 4.Läskiga filmer.Imorgon ska jag dit igen och då ska vi ut i skogen och plocka bär och dricka varm choklad,och kameran åker så klart med den också.

Har haft en jätte mysig och rolig kväll,det tackar jag så mycket för.Nu ska jag mysa med Nisse och kolla runt lite och sedan blir det sängen som gäller.



GodNatt!!!!!



 

Av sandra lindskog - 16 september 2011 15:52

 

                     Stor                                      Liten




Gud vad han växt,älskar my darling så mycket  

Av sandra lindskog - 16 september 2011 14:55

Av sandra lindskog - 16 september 2011 14:51




Såg denna film för ett någon dag sedan,är en av dom absolut bästa filmer som jag sätt,gud vad tårarna rann. 

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards