Amore Vincit Omnia

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

- Fredag

Av sandra lindskog - 28 oktober 2011 11:14

ja idag är det Fredag och Fredagsmys som gäller,började morgonen med att ringa ett samtal vid 8 sen sov jag en halvtimme och sen cyklade jag upp till Hc och efter det tog jag ut pengar och sen

var jag in en snabbis till Lidel och köppte kattmat mm.

Nu har jag presis ringt till Soc om pengar,får se om jag får dom efter 1 idag annars får jag dom på Måndag förhoppningsvis,annars får dom med mig att göra.....,

Snart så ska jag vila lite och sedan sminka mig och göra mig iordning för att åka till Ljusdal med Sandra hennes fästman och deras 2 barn,ska grilla med Leon och hans familj.Ska bli roligt men är lite nervös!!!!!!!!!!.



Sen när vi kommer hem så ska jag åka till mina föräldrar och sova över,eftersom att vi ska åka till

Gävle,kommer bli mysigt.Min lille bror ska spela i någon orkester där och han spelar trumpet,superduktig är ham:  ).Så vi ska passa på att gå i Valbo och Ikea.

Sen när vi kommer hem på kvällen så är jag bjuden på Tackos hos Sandra och dom,mysig helg

med andra ord.




Nej nu har jag inte tid att sitta här,trevlig helg på er alla!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra lindskog - 1 november 2023 00:10


Av sandra lindskog - 23 oktober 2023 16:59


;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

-

-


Skapa flashcards