Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av sandra lindskog - 17 januari 2012 23:52

   



Hittade en sida med väggord mm,måste ha dom här 2,här är sidan www.paxlux.se

Av sandra lindskog - 17 januari 2012 23:00

Ja idag har jag varit till Hc,gick ganska bra sen har jag inte gjort så mycket resten utav dagen förutom att diska och skällt på Nisse han springer runt som ett yrväder,min lilla darling.På eftermiddagarna runt 3-4 tiden blir jag yr,skakar och får huvudvärk och måste sitta ner,hjärtat slår jättefort med,är nog stress och ångest.Tog upp det på Hc när jag var dit och dom trodde det med och dom sa att jag måste börja äta mera så ska prova det och får se om det blir bättre då.Imorgon har jag fullt upp ska fortsätta att städa,diska,handla,leka med Nisse,ducha mm och på Torsdag ska jag åka till Sandra och dom och samma dag fast tidigare ska jag träffa en sjukgymnast som ska kolla på foten och på Fredag blir det att handla och ett besök på AH kanske och sen Hc,sen efter det åker jag och Nisse till Rengsjö och blir där tills på Söndag tror jag.Nisse är och äter,får hoppas att jag får sälskap av honom inatt annars blir matte ledsen.

Av sandra lindskog - 17 januari 2012 14:17

   



Vill ha från Nelly.com,funderar på att beställa i början av nästa månad ska ha det till båtresan,men ska kolla lite i affärerna först och sedan bestämma.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

-

-


Skapa flashcards