Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av sandra lindskog - 20 januari 2012 00:56

Ja idag har jag varit på stan med syrran,blev en shoppingrunda och lunch på Roys.Sen blev det hem en sväng och fixa lite och kolla på Unga mödrar Danmark och sen iväg till Sandra och dom där jag blev bjuden på Tackos(mumsigt),vi satt och pratade om allt och inget mysigt med andra ord.Ska snart sova och Nisse är galen,hängde upp nya gardinerna och det första han gör är att ha ner dom,så matte är inte så glad.Helgen spenderar jag och Nisse hos mina föräldrar och syskon,får se hur länge jag blir där men det är sådant som visar sig med andra ord.Ska först handla lite och sedan åka till Albert och Herbert med mamma mm,sen blir det Hc.

Nej nu ska jag ta och sova så jag kommer upp i morgon.....



GodNatt  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards