Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under januari 2012

Av sandra lindskog - 8 januari 2012 22:26

 


   


   


 



Jag och Leon var till Buspalatset med Sandras barn på igår,hade jätte roligt man blev som barn på nytt:  ).Har 3 vidioklipp därifrån med men dom går inte att ladda upp så det

blir lite bilder istället.

Av sandra lindskog - 5 januari 2012 00:00

 



Ska börja på yoga om någon vecka förhoppningsvis,får veta mer på Söndag,gud vad

glad jag blev när jag fick veta att det börjar igen,yoga är en av sakerna som jag verkligen brinner för  

Av sandra lindskog - 4 januari 2012 23:51

Ja idag kom bovärden och fixade mitt eluttag i halen,han fick både byta den grejen som satt i väggen och den plastgrejen som

sitter utanpå,sen bytte han lampa i köket.

Så nu är det fixat iallafall och det känns skönt,imorgon blir det Hc och vara barnvakt,och stan med syster.

På Fredag ska jag baka och kanske åka till Dollar sen på Lördag blir det att sova hos Sandra,blir där tills på Söndag.

Så har fullt upp

Nu ska jag ta kvällsfika,ducha/bada och ta fram kläder till imorgon,sen blir det sängen som gäller,hoppas Nisse vill sova

med mig inatt,men troligen inte han gör som han vill min lilla Nisse   .



GodNatt!

Av sandra lindskog - 3 januari 2012 21:40

Ja min dag har varit upp och ner,sov till 2 tiden sen lite mys med Nissesen blev det att tvätta.

Hade tvätt tid mellan 17-19.30,tvättstugan var superfin efter renoveringen nya tvättmaskiner och tumlare och torkskåp mm.

Åt imellan,sen har jag diskat och städat osv.

Nisse har varit bråkig men ska försöka gå ut med honom mera nu,får se om det lyckas vill säga.

Han brukar vägra helt,snart ska jag ta kvällsfika och fortsätta att kolla på Morden i Midsommer sen får vi se

vad kvällen har att erbjuda.


Veckans planer:


Onsdag - ringa bovärden,hämta tvn om den kommer ,ut och gå,åka till Sandra

Torsdag - Hc,leta födelsedagspresent,handla lite gott till helgen

Fredag - Hämta tvn om jag inte gjort det

Lördag - inget planerat

Söndag - inget planerat


Får se om det blir biblioteket också men får se vilken dag det blir.

Av sandra lindskog - 3 januari 2012 21:38



(lyssnar på just nu)

Av sandra lindskog - 1 januari 2012 18:03

 

Av sandra lindskog - 1 januari 2012 14:49

Ja idag är det första Januari och det är snöstorm ute,inte roligt.Städade bort Julen lite igår med.

Nyårsafton spenderades hos Sandra och dom,det blev kalkon och potatisgratäng och vitlöksbröd.

Sen efter det kollade vi på film och åt kex och ostar mm,efter det kollade vi på Jul med Babbsan och gud

vad roligt det var.Sen kollade vi på Nyårsfirandet från Skansen,sen gick vi ut och kollade på fyrvärkerier och smälde lite vi med

och sedan skickade vi upp sånna här i luften,och man ska önska sig något.Får se om min önskan blir uppfylld.

Efter det skålade vi in nya året och åt tårta....



 

Tack alla för en jätte bra Nyårsafton  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards