Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av sandra lindskog - 22 februari 2012 19:01

Som sagt så har jag haft en otursdag började med att jag stöter i något så att jag ramlar bakåt och slår i högra sidan,sen när jag ska laga mat så öppnar jag kylskåpet och då flyger mjölken ut,så det blir mjölk över hela gålvet.Sen skulle jag vara på

sjukuset vid 15.00 och jag stressar iväg för att ta bussen upp dit,när jag ska gå över vägen då jag nästan är framme så var det vatten vid övergångstället och det såg inte så djupt ut utan jag ska gå över och då är det mycke djupare än vad jag först trodde och det var halt så jag nästan ramlar och när jag kommer fram till bussen så åker den iväg fast han såg mig,så då missade jag bussen så jag skundar mig bort till en annan busshållplats och när jag nästan är framme så missar jag den också så då stressar jag för att hinna till Hc i tid.

Sen på vägen hem från en sväng på stan så är det nära att jag halkar flera gånger,

men jag tog mig hem iallafall.....

Otursdag med andra ord,får hoppas dagen imorgon blir bättre,hoppas på fint väder med så man kan vara ute.Funderar på att ta med mig Nisse ut en sväng då,men får se hur det blir var ett tag sedan han var ut sist så det skulle behövas för både mig

och Nisses skull.

Funderar om jag ska ta och kolla på en av filmerna jag lånade på biblioteket idag eller om jag ska kolla på 112 på liv och död,svårt beslut.Lånade 2 filmer till och 1 bok,var jätte länge sedan jag lånade och läste en bok sist,men får se.

Nisse ligger och sover i soffan   min lilla darling.Ska fixa en liten vårig bloggdesign också,får se om jag blir klar ikväll men det är sådant som mäsks.....

Av sandra lindskog - 22 februari 2012 00:22

Har haft visning av min lägenhet idag sen var jag upp på Heden och pratade och det gick jätte bra,sen har jag varit hos Sandra och dom.Fick god mat kollade på Piplarsons kom fram en del minnen och så åt vi semla eftersom att det är semeldagen idag.

Ska snart sova men ska kolla runt lite här osv först.....



GodNatt!

Av sandra lindskog - 22 februari 2012 00:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards