Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av sandra lindskog - 11 mars 2012 21:23

Har fixat och donat nästan hela dagen känns det som,har burit ner massa kartånger till förådet,tagit ner hängere till tavlor som inte den som bode här hade tagit ner,ställt allt i mitten mm.I morgon kl 07.00 kommer dom och tapetserar.

Så måste upp jätte tidigt imorgon,kommer vara helt drogad imorgon känner mig stressad mm,jag och Nisse ska gå till Sandra och dom och sova där efter dom kommit ska prata med dom om när dom blir klara osv.Får se hur det blir med min lilla darling,vet inte än om jag kan bo i lägenheten förens dom är klara,men får se hur det blir känner lite småt panik.Men det löser sig nog.


Äter kladkaka med hallon och lyssnar på rix,Söndagsmys med andra ord,

nu ska jag mysa lite med Nisse   och kolla lite på tv innan sängen väntar,vill inte upp tidigt i morgon men har inget val,imorgon är det Heden som gäller och sen hämta ett paket om det kommit.





GODNATT!

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

-

-


Skapa flashcards