Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av sandra lindskog - 18 mars 2012 13:36

   



Detta består min dag utav,ska snart ner till förådet med lite lådor och saker.Sen efter det ska jag ducha

och skura golven en gång till och leka lite med Nisse   sen vid 6 ska jag cykla iväg till Sandra och dom,får se vad vi hittar på sen när jag kommer hem blir det lite mys med Nisse innan sängen väntar,ska upp vid 06.30 för dom kommer

och målar skåpslukorna men vet inte den exakta tiden dom kommer men får se.


I morgon har jag fullt upp,på Dollar ska jag köpa en väggtext om den finns kvar,den

är självhäftande ska ha den i vardagsrummet är det tängt.Sen ska jag kolla lite på inredningsdaker mm,får se vad jag kommer hem med för saker,bilder kommer.

Lyssnar på Svensktoppen och Nisse ligger och sover på soffan,min lilla sötnos.


Nej nu ska jag ta och fixa och göra det som jag ska göra innan jag ska i väg.Ni får he en fortsatt bra dag!

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards