Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 8 april 2012

Av sandra lindskog - 8 april 2012 21:22

Jag och Nisse  kom hem idag känns skönt,men innan jag skulle åka så smet han ut fick försöka locka fram honom med skinka och osv och till slut så fick jag tag i honom och då var jag inte glad.Men vi han med bussen ändå,har ätit godis och kollat på "Så ska det låta"ocg nyst med Nisse.Imorgon blir det en lugn dag,ska kolla på "Höök"filmerna som jag bestälde och sen blir det nog en promenad eller cykeltur och film på kvällen med Nisse,ska hinna med att ducka/bada och lite annat med.


Våran Påsk har varit ganska bra,god mat,efterätt,fika mm.

Skönt att inte bara vara hemma och min lilla darling har haft roligt han

med.....



Kommande veckan:


Måndag-inget planerat

Tisdag-Hc,Heden

Onsdag-besök

Torsdag-min lillasyster sover över

Fredag-min lillsyster är kvar

Lördag-Rengsjö(kanske)

Söndag-inget planerat




GodNatt på er alla!

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards