Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 14 april 2012

Av sandra lindskog - 14 april 2012 00:02

Har haft en av mina lillasystarar på besök och sovit över tills idag så har inte haft tid att blogga.Har haft det jätte mysigt,vi var till Långnäs och matade ankorna sen åkte vi linbana(hihihi)roligt var det sen efter det köppte vi glass och efter det så gick vi runt och kollade i nästan varje affår tror jag och sen blev det att köpa korv,ponfritt och läsk.

Satt ute i solen och åt mysigt var det,sen efter det blev det en snabbis på Biblioteket och sen hem och åt pizza,badade,åt godis och kollade på "Tintin"och "Spook Buddies".

I dag gjorde vi god frukost och tog en promenad till Karlslundsbadet och satt där och pratade lite sen gick vi till Gammalt och nytt och kollade lite,fanns mycket fina saker där sen när vi kom hem kollade vi på "Alvin och gänget 3"den var super bra.


Nu har jag nyss kollat på "Djungelns Drottning"och fikat lite,min lilla darling   ligger och sover på fotpallen,han filck lite godare mat idag eftersom att det är Fredag idag.Så vi har haft lite Fredagsmys.Har kollat på "Lets Dance"med och tänt ljus och myst med Nisse också och duchat mm.

I morgon åker jag och Nisse till Rengsjö tills på Söndag,får se vad vi hittar på.


Nej nu ska jag ta och packa lite och ta med mig Nisse och sova,TREVLIG helg till er alla.....



GodNatt!

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

-

-


Skapa flashcards