Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 18 april 2012

Av sandra lindskog - 18 april 2012 22:57

Har varit hos Sandra ikväll,vi var ut på en promenad,pratade,åt glass,busade med hennes barn och sen kollade vi

på tv.Har haft en jätte mysig och bra kväll.


Nu ska jag ta och värma en pirog och mysa ner mig i soffan med Nisse och lite tv tittande innan

jag ska sova.Får se om jag får sova i natt det gör ont i ryggen(tog bort födelsemärke,gar 2 stygn),

får se hur det går det spänner ganska mycket mm.


Ni får ha det så bra,GodNatt på er alla/Kram

Av sandra lindskog - 18 april 2012 15:24

Har storhandlat så nu är det fullt överallt igen(skönt)har betalat räkningar och solen skiner ute och lite senare ska jag

cykla över till Sandra,kan det bli bättre?.Nisse ligger i fönstret och kollar ut sötnosen min.

Ska ta och mysa lite med min lilla darlig och kolla på "Unga Mödrar Danmark"innan jag åker iväg.





Lyssnar på just nu,tänk att man kan bli så glad av denna låten.




Ni får ha det så bra,en STOR kram till er

alla.....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

-

-


Skapa flashcards