Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under maj 2012

Av sandra lindskog - 4 maj 2012 14:47



Vill ha sommar!

Av sandra lindskog - 4 maj 2012 14:22

Har presic haft hembesök av min kurator,det gick jätte bra.Ska snart ta och kolla på någon bra film och sen ikväll blir der

tv mys med Nisse och popcorn får se om jag tar ett bad med.


Är så tråkigt väder ute,vill ha sol och varmt men snart så är det sommar iallafall.

Får se om det blir en promenad lite senare men får se hur vädret är osv,åker till Rengsjö imorgon och

blir där tills på Söndag morgon.


I Onsdags var jag till Sandra och vi lagade mat tillsammans och var ute och fixade i jordgubbslandet och tog bort

döda kvistar i hallonlandet,och gud vad träningsvärk vi fick(hihihi).Men blev jätte fint och vi kan vara

stålta över oss själva.Sen lekte vi med barnen och när dom sov så blev det skräckfilm och gud så läskig den var altså.


Nu ska jag ta och leta efter en film och mysa med min lilla darling   .



Trevlig helg på er alla och ha en jätte bra Fredag!

Av sandra lindskog - 4 maj 2012 14:20

 



"Man får starkare ben i uppförsbacke"

Av sandra lindskog - 1 maj 2012 23:19

Nu säger jag och Nisse godnatt.....  

-

Av sandra lindskog - 1 maj 2012 23:15

 


Efter regn kommer solsken!

Av sandra lindskog - 1 maj 2012 17:40

Hejsan på er alla,har varit och tvättat i morse och städat lite så nu är det fint nästan överallt.Har

gjort fint ute på balkongen med och satt upp parasollet mm,å gud så fint

det blev.Bilder kommer senare,

Nisse har varit ute på balkongen han med och lekt tok Nisse min.


I morgon har jag fullt upp,ska på möte på morgonen sen handla lite kanske och sen vid 13.45 ska jag 

vara på Hc och sen vid 3 ska jag till Sandra och vi ska äta ihop och kolla på "Greys Anatomy"och mysa ute i

solen på altanen och leka med barnen.

Kommer bli en jätte trevlig dag,kameran följer med den också.


Ska snart fortsätta att städa och mysa lite med Nisse och sen blir det en promenad i det fina vädret och

efter det blir det att bada och mer mys med Nisse och kolla på "Desperate Howsvies"(stava).Sen

är det sängen som gäller,ska upp ganska tidigt imorgon.



Ni får ha det så bra/Kram på er alla!

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards