Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av sandra lindskog - 13 juni 2012 22:05

Ja idag har jag haft tvättstuga,städat hela lägenheten och badat och ätit godis och jordgubbar(mumsigt var det).

Och nu har jag kollat på filmen som jag visade i föra inlägget.


Nisse   ligger och sover på en av sittdynorna,ska snart skura och sen blir det att kolla lite bloggar

och kolla på någon serie innan sängen väntar.


I morgon ska jag kolla när min lillebror spelar på Studenten och sen blir det lite handling och sen blir det hem

till Rengsjö och vara där tills på Lördag,på Fredag har min minsta lillasyster skolavslutning som vi ska kolla på och sen

på kvällen är det Scools Out i Söderhamn som vi ska på(tror jag)och då kommer H.E.A.T dit och Erik Grönwall är med i det bandet så måste se.Sen är det flera artister med.


Nu ska jag ta och fixa lite osv innan jag ska ta och sova,får se om min darling vill sova hos mig inatt



GodNatt!

Av sandra lindskog - 13 juni 2012 22:01

 





Kollade nyss på den här filmen och den var jätte rolig och jätte bra,

en film jag verkligen rekomenderar.....

Av sandra lindskog - 13 juni 2012 00:04

Min dag har spenderats först på stan,var på Apoteket sen var jag in på Åhlens och fyndade ögonskugga,läppglans och maskara.Köppte också en ny bok att skriva i och ett penfack,sen hitade jag ett jätte fint armband och en tröja på Lindex

som jag ska ha på Fredag då min minsta lillasyster har skolavslutning.

Sen nu ikväll har jag varit hos Sandra och vi har haft en jätte trevlig kväll mm.


Fick rabat på Daichman när jag köppte sandaler där och funderar på om jag skulle köppt ett par finare skor,men vet inte

ska räkna lite och den 28 ska jag och Sandra och ett av hennes barn ner till Gävle och shoppa och äta på

Mackdonalts(stava)då börjar dom även med colaglasen igen.Så det passar perfekt.....


I morgon har jag tvättstuga och sen ska jag bara ta det lugnt och bada/ducha och vara med min darling och leka

med honnom lite.

Var så roligt,nyss tängte jag på att jag behöver en kram och då kommer Nisse och hoppar upp i mitt knä,var som att

jag fick en kram utav honom,tok Nissen min   .






Nej nu ska jag ta och sova,GodNatt!

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards