Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under juli 2012

Av sandra lindskog - 20 juli 2012 21:08

Ska ta och göra om min bloggdesign till veckan får se hur den kommer att bli,imorgon blir det

att fira syrran som fyller 20 sen får vi se vad dagen har att erbjuda.


Nisse jamade och hoppade upp i mitt knä så nu blir det Fredagsmys   .....

Av sandra lindskog - 20 juli 2012 21:04


Ska kolla på den här filmen och mysa med Nisse,ska tända ljus och äta glass.Fredagsmys med andra ord! 

Av sandra lindskog - 19 juli 2012 23:04

Ja idag har jag varit till Dollar och Karlsons,sen på vägen hem så var jag nära på

att bli överkörd skulle cykla över vid övergångsstället och bilen ser att jag tänker åka över och sen

när jag är halvägs över så tänker bilen åka och han precis stanna

.Blir så arg på sånna som gör så,jag kunde faktiskt blivit överkörd!


Nog om det sen när jag kom hem så möttes jag av en jamande Nisse   ,sen satt jag på balkongen och solade

med Nisse och sen kollade vi på "Allsång på gränsen"och myste.....


I morgon så ska jag ducha/bada och sen kanske det blir att bada på Långnäs om det är fint väder,kan inte

bada på Karlslunds badet för det är bakterier i vattnet.Sen blir det nog att köppa jordgubbar och popkorn

och mysa till någon bra film och Nisse blir med han också och på Lördag fyller min älsta lillasyster 20 år så då

blir det att åka dit och fira henne och sen hem och sova och det blir sovmorgon för min del

och lika Nisse med.


Nej nu så ska jag dricka varm apelsinsaft och kolla på ett avsnit av "Plaing Jane"och sedan sova och imorgon tängte jag fota lite var ett tag sedan.





GodNatt

Av sandra lindskog - 19 juli 2012 17:51

 

-

Av sandra lindskog - 16 juli 2012 22:29

 




You"re amazing just the way you are

 

 



Av sandra lindskog - 16 juli 2012 22:21

 


Ska ta och kolla på den här filmen och tända ljus och mysa

med Nisse.Sen blir det sängen som gäller.....


Får inte skriva här för Nisse han vill vara i mitt knä eller så sitter han på data

bordet så jag inte ser vad jag skriver,tok Nisse min





I morgon har jag tvättstuga mellan 1-4 sen vid 5 så ska jag cykla till Sandra  och  vara 

där en stund ska kolla på Allsången mm.



GodNatt!


Av sandra lindskog - 16 juli 2012 16:39

Hejsan på er alla,nu är jag tillbaks har varit på en kanon fest i Linköping har haft jätte roligt.God mat,

träfat släktingar mm,gott fika och vin/cider skrattat mycket med.....


Kom hem igår och bilder kommer att dyka upp när jag får tid över!


Nisse   ligger och sover,är orolig för honom eftersom att han har ett sår på nosen men ska kopa någonting och

badda på och se om det blir bättre.





Ska ta och städa lite och sen ikväll blir det mys med Nisse och kolla på "Lotta på Liseberg"sen efter

det är det "Wallander".


Ha en fortsatt bra dag!

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards