Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under juli 2012

Av sandra lindskog - 13 juli 2012 13:47

Ja imorgon åker vi,kommer inte kunna blogga något under tiden vi är

där så det här blir nog det sista inlägget skulle jag tro.....


Kommer sakna min darling   såååååååå mycket,GUD VAD JAG ÄLSKAR NISSE han

är min sol i livet han betyder allt för mig min lilla tok Nisse.





Nu ska jag ta och mysa med Nisse och sedan paka klart lite.Ha en jätte trevlig

Fredag alla så hörs vi på Söndag när jag kommer hem!

Av sandra lindskog - 13 juli 2012 00:39

   





Har kollat på dom här två och druckit jordgubbsvin,ätit chokladbollar,tänt ljus,

myst med min darling   .Haft en kanon mysig kväll med andra ord!


Nu ska jag ta och dricka lite mera vin och sen blir det att paka lite mera,åker till Linköping med

min familj då det är farmor och farfar som har 70 års fest,blir där från Lördag till

Söndag kommer bli roligt att träffa alla släktingar och kusiner mm.

Och många kort kommer att knäppas,kommer sakna min lilla tok Nisse som blir hemma men Sandra

är snäll och tittar till honom.


God Natt på er alla och sov gott.

Av sandra lindskog - 13 juli 2012 00:25

     





Har beställt detta från Jotex och ett påslakan,fanns ingen bild på det.....

kommer bli så snyggt !



Av sandra lindskog - 12 juli 2012 17:44

Ser ut som om det kommer att åska när som hällst känns lite skrämmande,Nisse   ligger

i soffan och sover,har laggt en filt över honom så han inte blir så rädd osv.

Tycker inte om åska.

Nej nu ska jag stänga av datan.

Av sandra lindskog - 11 juli 2012 01:00





SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄKLA BRA  

Av sandra lindskog - 10 juli 2012 00:55

GodNatt





 

Av sandra lindskog - 9 juli 2012 14:39

   

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards