Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under augusti 2012

Av sandra lindskog - 25 augusti 2012 13:25

Har varit på stan med Amanda idag,vi köpte glass och kollade runt lite mm hittade en bh och ett par leggins och

en hatt till min brors son han kommer bli så söt i den.....


Nu ska jag vila lite och kolla på tv sen blir det att städa lite och fixa,funderar på att gå en promenad med

men får se eller om jag går ut med Nisse    men får se hur det blir helt enkelt.




Av sandra lindskog - 23 augusti 2012 22:12

 



Köp du med  och stöd Barncancerfonden och Ronald McDonald Barnfonden ,finns på www.byleia.com

Av sandra lindskog - 23 augusti 2012 00:22

Av sandra lindskog - 22 augusti 2012 22:03

 



GUD VAD MATTE ÄLSKAR DIG NISSE

 

 

Av sandra lindskog - 22 augusti 2012 21:53

Ja idag har det inte hänt så mycket har haft mensvärk,städat,lagat mat och varit på stan och uträttat ärenden.


Nu ska jag kolla på någon bra film och sedan sova,hoppas Nisse vill sova hos mig inatt är så mysigt,

imorgon är det cirkus som gäller,den heter "Cirkus Skratt"vann biljetter genom Bollnäs bostäder ska gå med mina två minsta

syskon kommer att bli jätte roligt och mysigt.....

Kommer att knäppa en massa kort med som kommer upp när jag får tid och ork att lägga upp dom här.


Nej nu ska jag kolla lite bloggar osv innan jag ska sova.




GodNatt

 

 

 

 

 

 

 

Av sandra lindskog - 22 augusti 2012 00:05

 



Har nyss kollat på första avsnittet av Svenska Hollywoodfruar,är så bra .....

Av sandra lindskog - 18 augusti 2012 23:18

Har firat pappa som fyllde år idag,grattis till honom.Sen så kom jag hem vid straks före 8 tiden så har inte gjort så mycket

Nisse sover ska göra det jag med snart.....


I morgon ska jag på kalas igen ska fira min storebror men han fyller egentligen på Tisdag men ska fira honom imorgon

istället för han jobbar på Tisdag,grattis till honom med.


Ska ta och fixa lite innan jag ska krypa ner i min varma säng och sova hoppas Nisse vill sova hos mig med.



GodNatt

Av sandra lindskog - 18 augusti 2012 23:16



Lyssnar på just nu.....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

-

-


Skapa flashcards