Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under augusti 2012

Av sandra lindskog - 14 augusti 2012 23:16

Ja idag har jag hämtat lampan och det som jag beställt från Jotex,gud vad fint det blev är så nöjd.

Har varit till  Lidel med en snabbis sen har jag städat lite och kollatt på "Allsång på Skansen"och myst med Nisse   mm.

Mindre roligt är att jag har fått ont i halsen,det är inte roligt har inte tid och ork att bli sjuk.....


I morgon har jag tvättstuga vid 10 sen får vi se vad dagen har att erbjuda,men nu så ska jag ta Nisse med mig

och sova är så trött.



GodNatt!

Av sandra lindskog - 13 augusti 2012 23:49

Ja idag har jag varit upp till Heden och pratat och det gick bra,sen hem och kolla på tv och ta det lugnt

sen blev det att kolla på tv och äta mat.


Kom nyss hem efter att ha varit hos min älsta lillasyster som flyttat till Bollnäs,vi kollade på"Walllander hemligheten"och drack

te,åt maka och hallon,saft och pratade lite.

Hade mysigt,sen nu så har jag myst med Nisse och fortsatte att kolla på filmen.....


Ska ta och ge min darling lite mat och nytt vatten och sedan blir det nog att sova,imorgon ska jag till Sandra och barnen

och kolla på Allsången mm.




GodNatt!

Av sandra lindskog - 13 augusti 2012 17:52

   



Den här klänningen blir snart min,tänk att den fanns i min storlek blir så glad.

Ska ha den på Julafton tror jag och Nyårsafton.....och den blir perfekt till att ha på tranan eller

om någon fyller år osv.


längtar tills jag får hem den!



En bra sida om ni vill ha fina och billiga kläder Nelly.com

Av sandra lindskog - 12 augusti 2012 13:25

Har nyss kollat på"16 and pregnent"och nu sitter jag här ska snart cykla till Sandra och barnen

och vara där en stund,ska kolla på film mm.....


Imorgon ska jag till Heden och sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

Av sandra lindskog - 12 augusti 2012 13:21

       

Av sandra lindskog - 10 augusti 2012 23:55

Ja nu har jag kollat klart på filmen,gud vad läskig och bra den var absolut en film som jag rekomenderar,tog och

kramade Nisse när det var som läskigast men filmen var bra.


Ska snart sova får se om jag får marddrömmar från filmen,ska välja kläder till morgondagen med.

Ska på Marknad imorgon får se om jag hittar något.Bilder kommer under dagen/kvällen.....


Nej nu ska jag äta lite salta pinnar och krypa ner i sängen med Nisse   hoppas min darling vill sova hos mig






GodNatt

Av sandra lindskog - 10 augusti 2012 21:42







Den här blir snart min,tänk vad mysigt

att ha när det blir kallt ute. 

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

-

-


Skapa flashcards