Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av sandra lindskog - 11 mars 2015 16:18

Ja som rubriken lyder så var jag till Gävle i Måndags och tog bort metall stiften var sjukt nervös och hade jätte svårt att sova kvällen före,när jag kom dit så var jag jätte nervös kunde nästan inte andas det kändes som att jag nästan svimmade,fick sitta i väntrummet och vänta tills 2 sköterskor kom och hämtade mig fick gå till ett rum där jag fick dricka en vätska som smakade apelsin(smärtstillande)
Den var inte god fast det var apelsin,sen satt en sköterska med mig en stund och pratade lite så att den skulle verka skulle bli varm och lite trött,sen kom han skulle opererat min fot och pratade lite och drog bort stiften kände lite men det gick ganska bra.
På väg hem så var jag nära på att somna i bilen men det gick.
Nu är jag svullen och har ingen känsel på några ställen får se om den kommer tillbaka men är orolig över att den är borta.
Om en månad så ska jag dit igen på återbesök, Kommer ta ett tag innan jag kan gå igen.
Men hur jävla jobbigt det än är så är allt värt det till slut å jag ska kämpa mig igenom det här.


Inom kort kommer jag att skriva hur det gick till när jag opererades och hur det går idag mm.

Av sandra lindskog - 11 mars 2015 15:58

Nu mina kära läsare så slänger jag in en Frågestund ni får fråga om vad som helst var inte blyga : )

Av sandra lindskog - 11 mars 2015 13:13

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards