Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under mars 2015

Av sandra lindskog - 11 mars 2015 13:13

Av sandra lindskog - 8 mars 2015 17:46

Ja imorgon så ska jag tillbaks till Ortoped mottagningen i Gävle och träffa han som opererade foten,ska ta bort

metal spikarna som jag har i foten mm är så himla nervös vet inte hur ont det kommer att göra eller vad som kommer

att hända vill ha kontroll och veta i förväg med så går det inte ,får försöka andas och tänka att jag klarar av det här jag är starkare än vad jag tror.

Får se om jag kommer att kunna sova någonting i natt,har inte fattat en att jag har blivit opererad är nog chokad fortfarande

att dom sa ja till operation är så glad att den är gjord får se om jag klarar av att operera nästa fot ,vet hur allt

går till nu så det kommer nog att gå bra å som sagt allt är värt det till slut,men är så svårt att tänka så när jag har ont

eller om jag har en jobbig dag känner ni lika som varit med om en operation?.


Ikväll ska jag äta ostkrokar och kolla på "Farmen"och "Wallander"har sett den Wallander filmen förut men dom är så bra

allihopa,har kommit ut några nya Beck filmer som jag ska kolla på lite senare eller om det

blir imorgon.


På Tisdag så ska jag ta och försöka fotografera mina pälsklingar och städa lite vårstäda kanske har varit varmt och skönt idag

älskar när solen kommer fram och nu börjar den värma också det är så skönt och man blir så glad och pigg av solens strålar ,


Nu ska jag ta och hoppa in i duchen,eller hoppa går inte(haha)min minsta syster har varit så snäll och gjort

slingor i mitt hår blev jätte fint bilder kommer senare när jag får tid över ,

Skriver imorgon om hur det gick i Gävle å håll tummarna för mig att det kommer att se bra ut KRAM

Av sandra lindskog - 6 mars 2015 22:03

Ja idag har jag städat och donat i hela lägenheten så nu är det fint: ), Max har varit matte sjuk hela dagen han,han lämnar inte min sida go katten min.
Nisse var också gosig idag elektrikerna kom och bytte dosa idag vardagsrummet å Nisse ville vara med mig hela tiden dom är så gosiga mina pälsklingar < 3 < 3.

Nu är det Fredagsmys i Rengsjö vi har precis kollat på " Lets dance " och nu kollar vi på en deckare på 1 an spännande är den.

Nu ska jag mysa vidare kram till er alla

Av sandra lindskog - 5 mars 2015 17:31

Max min lilla buse älskar dig så mycket du blir snart 2 år tiden går så fort du och Nisse accepterade varandra från första natten är så stolt över er älskar dig sååå mycket min älskling mattes solstråle

Av sandra lindskog - 5 mars 2015 17:28

Nisse vad skulle jag göra utan dig Min lilla Darling älskar dig så mycket kan inte tänka mig ett liv utan dig du har bott med mig i snart 5 år du blir så stor du får inte växa mera min solstråle matte älskar dig så ååå mycket <3

Av sandra lindskog - 4 mars 2015 23:14

Ja idag har jag inte gjort så mycket har spelat wii med min minsta syster,å dansat till wii det är så roligt sen har jag bara tagit det lugnt har varit i Rengsjö sedan i Fredags eftersom att dom skulle byta stammar I min lägenhet men fick veta i tisdags att dom var 1 vecka sen så kunde ha bot hemma men det är som det är haft mysigt när jag har varit där ätit god mat och gjort roliga saker mm.
Har precis kollat på "Kate + 8 " å nu blir det att sova,imorgon ska jag försöka fotografera mina pälsklingar < 3 < 3 får ska hur det kommer att gå : ).
Sen på Fredag åker jag till Rengsjö igen : ) ska till Gävle till ortopeden på Måndag å ta bort metall stiften som jag har i foten får se hur det går är så nervös .Å jag vill säga att
JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ SÅ SÅ MYCKET
Är så glad att jag har dom <3

God Natt alla bloggläsare kram

Av sandra lindskog - 4 mars 2015 20:01

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards