Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 28 april 2015

Av sandra lindskog - 28 april 2015 18:03

Ja idag har jag haft besök och sen har det inte hänt så mycket har varit såå trött vet inte varför.
Har iallafall varit ute och fotograferade lite behövde komma ut i solen,sen blev det pizza bak å ikväll blir det att gå ut med Nisse <3 i koppel får se hur det går om han vågar (hihi)Sen blir det ta det lugnt och kolla på tv blir "Glamor" "Robinson love edition" och kanske en film.Har ni något bra film tips? .

Ni får ha en fortsatt bra dag mina läsare kramar

Av sandra lindskog - 28 april 2015 00:06

Nu har jag fixat och trixat med en ny blogg design vart super nöjd , vad tycker ni?

Nu ska jag ta och sova får se om det går bättre i natt hade jätte svårt att somna inatt förstår inte men men sådant är livet, har 2 bråkiga pälsklingar som bråkar och väsnas tycker dom borde vara trötta mina solstolar <3 <3


Imorgon får jag besök sen ska jag baka pizza hade jag tänkt och ringa lite samtal å sen får vi se vad

Jag hittar på.


Idag har jag tvättat och diskat, hängt tvätt och dammsugit och skurat golven och lekt med mina 

Pälsklingar, sen har jag bara tagit det lugnt och kollat på tv"Sofias änglar" "Glamore" "16 and pregnant" mm

Har haft ont i foten idag ganska mycket inte så konstigt när jag har gått massa , nej nu måste jag sova

GOD NATT

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

-

-


Skapa flashcards