Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under april 2015

Av sandra lindskog - 26 april 2015 23:04

Har kollat på den här filmen ikväll, den var en av dom läskigaste filmer jag sett kan jag lova. Jag kommer inte att kunna bada i sommar kan jag säga. ..

Av sandra lindskog - 22 april 2015 15:14

Gjort chili con carne, blev några matlådor : )

Av sandra lindskog - 22 april 2015 12:57

Mina solstrålar älskar nya tunneln : ) < 3 < 3

Av sandra lindskog - 21 april 2015 17:32

Som rubriken lyder så är det mycket som händer i Maj många födelsedagar ,konfirmation ,mors dag och återbesök i Gävle .

Nu sitter jag ute i solen är så skönt att det är varmt och att det inte blåser,ska snart cykla och plocka vitsippor på mitt ställe : )
Sen hem och städa lite mm.

Den 4 Maj ska jag på återbesök till Gävle ska ta upp att jag inte har någon känsel på några ställen och fråga lite om när nästa operation är planerad mm,
Är rädd för att bli opererad igen men nu vet jag hur det kommer att gå till i minsta detalj så det känns lite skönt.
Läget just nu är att jag är svullen och har ont och att jag inte har någon känsel på några ställen å kan inte ha vanliga skor får hoppas att det blir bättre snart

Vet att det är jobbigt men det är värt det till slut.
Nej nu ska jag fortsätta njuta av solen kramar.

PS. Slänger in några bilder på mina pälsklingar < 3 < 3

Av sandra lindskog - 20 april 2015 13:46

Gud vad jag älskar er Nisse och Max mina solstrålar vad skulle jag göra utan er mina pälsklingar mina solstrålar ni betyder allt för mig

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

-

-


Skapa flashcards