Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under april 2015

Av sandra lindskog - 10 april 2015 00:38

Snart är den min, hoppas bara att den passar, ÄLSKAR DEN <3

Av sandra lindskog - 10 april 2015 00:32

Ja idag började jag med att åka till sjukgymnasten gick bra är svullen fortfarande och har ingen känsel på några ställen men det är inte så konstigt efter den operationen jag gjorde,ska gå med 1 krycka inne och 2 ute och fick nya tränings övningar som jag ska göra 2 gånger om dagen sen blir det att åka dit om 2 veckor men först blir det ett återbesök i Gävle får se vad dom tycker och tänker.

Har varit fint väder ute idag så skönt var på Lidel och köpte 2 krukor som jag ska ha ute på balkongen dom är så fina så nu fattas bara blommor osv.
Har kollat på " Hajen "filmen idag och den var läskig rykte till några gånger sen har jag hunnit med att städa garderoben och fotograferat lite natur bilder å lekt med mina pälsklingar <3 <3.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen och sova å i morgon ska jag hälsa på hos Sandra och hennes familj ska fira Zo'e som fyller 5 år på söndag : ) å ha lite fredagsmys sen på Lördag åker jag till Rengsjö och är där till på söndag då vi ska fira Hugo som fyller 1 år Mosters lilla sötnos <3 blir så stor.

Nu säger jag godnatt mina kära blogg läsare KRAMAR

Av sandra lindskog - 10 april 2015 00:09

Ja i påsk blev det först att åka till Rengsjö på skär Torsdagen och påsk pynta lite sen på långfredagen blev det Påsk mat hos Mormor sen på påsk afton så blev det Påsk mat I Rengsjö har haft en mysig påsk,roligt att träffa alla mm.

Av sandra lindskog - 4 april 2015 22:19

Kollar på film och myser med mina pälsklingar <3 <3 <3

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards