Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under maj 2015

Av sandra lindskog - 10 maj 2015 23:54

Stort grattis till min äldsta lillebror på 21 års dagen, hoppas du får en jätte bra dag

Av sandra lindskog - 10 maj 2015 16:29

Av sandra lindskog - 9 maj 2015 00:37

Ja idag har jag tagit det lugnt och sen efter mamma handlat så följde jag med hem till Rengsjö och ska vara där i helgen <3
Min äldsta lillasyster och hennes kille och mosters lilla sötnos kom och hälsade på mysigt : ) var det.
Sen blev man bjuden på grillat mums ,blir första gången i år : ).
Sen blev det att kolla på tv resten av kvällen fredagsmys med andra ord <3

Undrar när värmen och solen kommer längtar efter att kunna sitta ute på balkongen å mysa med mina pälsklingar < 3 < 3 å plantera blommor mm.

Till veckan ska jag tvätta och fotografera lite om vädret tillåter. Sen händer det inte så mycket, får se vad jag hittar på.
Å på söndag fyller min äldsta lillebror år så då blir det att fira honom.

Från och med den 18 så ska jag börja äta nyttigare mat ,känns som att jag behöver det magen är så konstig och osv.Hoppas den blir bättre snart,men ska bli roligt att testa ny mat och då kanske jag mår bättre.

Nej nu måste jag säga God natt. ..

-

Av sandra lindskog - 8 maj 2015 01:05

Av sandra lindskog - 8 maj 2015 00:59

Ja idag har jag varit till sjukgymnasten och det såg bra ut mm,sen blev det en sväng på lidel och sen hem och rings hälsosentralen (stava)angående ett ärr efter ett födelsemärke,sitter alldeles vid bh bandet och det gör ont får se vad dom kan göra har några andra födelsemärken som jag vill ha bort med.
Sen har jag bara tagit det lugnt och skönt och badat skumbad och kollat på tv å myst med mina pälsklingar < 3 < 3

Nu ska jag ta och sova om det går,har så svårt att somna vet inte varför men hoppas på att jag får sova inatt EN STOR KRAM TILL ER ALLA. ...

Av sandra lindskog - 8 maj 2015 00:50

Beställt lite från HM idag,längtar till dom kommer

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards