Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under maj 2015

Av sandra lindskog - 3 maj 2015 23:57

Ja nu ligger jag i sängen i Rengsjö å ska försöka sova ska till Gävle sjukhus imorgon får se hur det går,
Är lite nervös men det går nog bra.Skriver hur det gick,imorgon.
Ska försöka bli bättre på att blogga jag lovar , vad vill ni att jag ska skriva om?
Dyker nog upp en fråge stund snart .

Nej nu måste jag säga God Natt

Av sandra lindskog - 2 maj 2015 23:26

Ja idag tog jag sovmorgon sen blev det go frukost (flingor,mjölk och jordgubbar )Sen blev det att kolla på film å sen cyklade jag till Lidl .
När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket har varit trött idag,eftermiddagen bestod av städning mm,och kvällen avslutades med blött mat åt mina pälsklingar och själv åt jag godis och choklad doppade jordgubbar (mums : ) )
Å kollade på "Gladiatorerna " mm.
Imorgon står tvättning på chemat ska tvätta mellan 13.00 och 16.00 imellan ska jag försöka fotografera lite natur bilder och mina pälsklingar <3 <3.
Sen på kvällen åker jag till Rengsjö eftersom att jag ska på återbesök i Gävle är nervös får se vad dom säger mamma är snäll och följer med <3 .
Har inte fattat det än att jag har opererat foten är chokad fortfarande tänk att dom tog mig på alvar jag som har kämpat för att få en operation alla har sagt (det går tyvärr inte, finns inget vi kan göra mm)dom hade så fel ,gud vilken tur att dom i Gävle tog mig på allvar är så glad å nu ska jag träna foten och sen blir det en operation på höger foten, känns jobbigt att gå igenom allt en gång till men allt är värt det till slut .

Nu ska jag kolla på "Skärgårdsdoktorn " och sen sova GOD NATT ALLA BLOGGLÄSARE KRAM

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

-

-


Skapa flashcards