Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 1 juni 2015

Av sandra lindskog - 1 juni 2015 17:57

Har inte hänt så mycket idag haft huvudvärk och varit trött hela dagen känns det som.
I helgen firade vi min näst äldsta lillebror som fyllt 18 år blev go fika och han bakade en jätte god tårta med jordgubbar på : )
Hade tänkt att baka lite choklad mufins idag men det får jag göra imorgon istället och göra lite matlådor,
Har fotograferat mina <3 <3 idag kommer lite bilder ikväll dom 2 är underbara Nisse fyller 5 år den 31 Juli och Max fyller 2 år den 21 Juli : ) gud vad tiden går fort känns som igår jag fick hem dom mina underbara pälsklingar vad skulle jag göra utan dom dom betyder allt för mig mina solstrålar älskar dom så otroligt mycket av Nisse får jag puss på handen och på kinden å vill ligga i mitt knä och sova och under täcket min lilla knasboll.
Max han vill ligga nära och får lite pussar på näsan och ögonlocken å han vill också ligga under täcket min lilla knasboll. När jag blev opererad i Januari så har dom märkt att jag har haft ont och då lämnar dom inte min sida dom vill ligga på det onda : )
.Ikväll ska jag ut och fotografera lite och sen ska jag kolla på tv "Glamor " " 16 and pregnant " "Prins Carl Philip och Sofia " mm så har en del som jag ska kolla på.
Har hittat en av mina favorit serier på "Dreamfilm " som är "Dr Queen " den är sååå himla bra vill att säsong 6 ska komma snart så man vet hur det går för dom kan inte vänta : ) ,
I helgen så ska jag fira en av mina bästa vänner som fyller år vi ska grilla lite och äta tårta och kolla på film tror jag det är på Fredag och på Lördag och söndag vet jag inte vad jag ska hitta på, får se vad som händer och vad jag känner för. Skulle vilja göra lite fint ute på balkongen om det blir fint väder just nu verkar det inte som om sommaren kommer snart, jag vill ha sommar och sol, å varmt så man kan bada och sitta ute varma sommar kvällar .
Mina älsklingar mår jätte bra dom längtar också till att kunna vara ute på balkongen å mysa i solen.

Nej nu börjar "Glamor " och sen blir det ut i blåsten och fotografera lite om det inte börjar att regna men det tror jag inte att det kommer att göra.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards