Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 14 juni 2015

Av sandra lindskog - 14 juni 2015 17:47

Ja idag är det tråkväder ute det regnar och har gjort det från och till hela dagen , hatar detta väder jag vill ha sommar nu värme och kunna bada och sola mm.
snart ska jag åka till Sandra och hennes familj ska kolla på film osv.
Har kollat på"Bayvach" några avsnitt idag den serien älskar jag så nu har jag lite att kolla på dom kommande dagarna om inte vädret blir bättre,
I veckan så ska jag tvätta, städa, handla mat och handla lite cider till Midsommar.

Av sandra lindskog - 14 juni 2015 00:11

Ja idag var det riktig sommar värme , har varit till Majas café och kollat runt lite med Mamma och min minsta syster. Mysigt var det, hittade tyvärr inget sen blev det hem och mysa lite i solen och leka med min brors son mm.Sen gjorde Mamma sommar paj som hon brukar göra varje sommar när mina syskon fått sommarlov (den är såå underbart god) Sen kollade jag på"prins bröllopet"och senare på kvällen så grillade vi hamburgare (mums) å nu har vi kollat på en film på 4 an som heter "Bäst före" den var ganska bra faktisk. Nu så ligger jag i sängen och ska snart sova men först ska jag kolla på en skräckfilm, får se om jag kommer att kunna sova sen .

I morgon så ska det regna hela dagen, så får se vad jag ska hitta på sen vid 18.30 åker jag hem till mina underbara pälsklingar <3 <3 ska mysa och leka med dom hela kvällen. Alltså gud vad fest man blir till husdjur jag skulle inte klara av att bo själv , mina Pälsklingar betyder så otroligt mycket för mig dom lyser upp min dag å dom är helt underbara kan inte beskriva i ord hur mycket dom betyder för mig <3 <3 mina solstolar.



;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

-

-


Skapa flashcards