Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 17 juni 2015

Av sandra lindskog - 17 juni 2015 23:35

Igår när jag skulle kolla på tv och surfplattan så funkade det inte ingen internet alls , får panik och tänker vad har jag gjort? Höll på å fixa tills jag skulle till Hälsosentralen och ta bort ett födelsemärke fick sy 4 stygn å har ont och har svårt att sova mm, men det blir nog bättre snart.
Till saken sen när jag kom hem så höll jag på å fixa å dona men det ville inte funka får panik å kan inte ringa mm så lånar en telefon av grannen och ringer min storebror som kommer å han hittade inte heller något fel så han ringer Telia och dom har en drift störning och jag skulle kunna titta på tv kl 20. 00 , sen ringer han 3 och dom hade en jätte stor driftstörning skulle komma till baka idag men fick det tidigare. å jag som trodde att jag hade gjort något men på surfplattan så har jag inte internet ska fråga min storebror i helgen om han kan hjälpa mig.

Idag har jag städat och tvättat och plockat lite midsommarblåmster, smörblommor och prästkragar. Sen har jag badat och packat inför helgen och sen har jag bara tagit det lugnt och kollat på tv.
Imorgon så ska jag handla mat mm och sen åker jag till Rengsjö där jag ska fira Midsommar.

Nu ska jag ta å sova, Godnatt kramar

Av sandra lindskog - 17 juni 2015 14:05

Ska snart beställa det här klösträdet till mina pälsklingar : )

Av sandra lindskog - 17 juni 2015 13:52

Nisse är min svans idag, följer efter mig överallt : ) < 3

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards