Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under juli 2015

Av sandra lindskog - 17 juli 2015 18:49

Av sandra lindskog - 17 juli 2015 11:47

Ja den här veckan har jag varit och firat Mormor som fyllt år < 3 sen så har jag tvättat och städat å gjort en katt bädd till mina pälsklingar, blev nöjd kan jag säga : )
Sen har jag inte gjort så mycket bara tagit det lugnt och skönt.
Nu snart så ska jag handla (stor handla )har typ slut på allt hemma ska köpa presenter till Nisse och Max med Max fyller 2 år den 21 Juli och Nisse fyller 5 år den 31 Juli tiden går så fort alldeles för fort.

Nästa vecka från Söndag till Måndag ska min minsta syster sova över hos mig vi ska beställa mat och göra ansiktsmasker å äta godis mm å kolla på film osv .
sen blir det att tvätta igen brukar tvätta 1 gång i veckan men det är så jobbigt får springa ut till första huset och ner till tvättstugan där å om och om igen får ont i den opererade foten men det funkar. Foten skulle vara återställd till hösten å sen blir det andra foten i vinter.

Nej nu ska jag mysa med mina pälsklingar innan jag ska handla <3 <3

TREVLIG HELG KRAM

Av sandra lindskog - 16 juli 2015 18:31

Gjort en bädd till mina Pälsklingar idag blev riktigt nöjd ??

Av sandra lindskog - 15 juli 2015 00:39

Älskar mina katter såå otroligt mycket vad skulle jag göra utan dom mina solstrålar, dom finns alltid där för mig dom är helt underbara kan inte tänka mig ett liv utan dom mina pälsklingar < 3 < 3

Av sandra lindskog - 13 juli 2015 17:03

Ja idag har jag och katterna haft mys dag morgonen började med att Max kom och sov på min bröst korg ,sen gick vi ut på balkongen och då fick dom äta kattgräs och sen kom Nisse och sov tätt intill mig och Max njöt av solen.
Vi blev där en bra stund å njöt av det fina vädret sen fick dom dreamis som dom älskar och nu ska jag äta sylta och potatis sen blir det att knäppa lite kort och sen kolla på "Lotta på Liseberg " och Wallander ""Tean Mum " och " Glamor ".

Imorgon ska jag städa lite och kanske cykla till långnäs å knäppa lite kort.

Ha en bra dag alla bloggläsare kram

-

Av sandra lindskog - 10 juli 2015 00:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards