Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under juli 2015

Av sandra lindskog - 7 juli 2015 22:49

Beställt lite från HM ,dom hade mycket på rea nu skulle kunna köpa hur mycket som helst men måste spara lite pengar till grillnatta med

Av sandra lindskog - 6 juli 2015 16:05

Mina solstrålar blir trötta av regnvädret <3 <3

Av sandra lindskog - 6 juli 2015 15:44

3 ägg
3 dl vetemjöl
1/5 kryddmått salt
margarin till att smörja
långpannan
1 paket Beikon


Enkelt och gott : )

Av sandra lindskog - 6 juli 2015 00:21

Ja i helgen har jag varit i Rengsjö vi grillade på Fredagen och åt jordgubb och melon sallad till efterrätt,sen var vi å bada var faktiskt varmt i vattnet.
Sen i Lördags så var vi å bada igen å så kom min brorson sen på eftermiddagen kom min syster son å sov över mm och idag blev det att bara ta det lugnt.

Kom hem vid 16.30 å katterna blev sååå glada mina fluffisar <3 <3 .

Nej nu måste jag säga God natt

Av sandra lindskog - 2 juli 2015 17:43

Har varit till "Hällen" idag med min minsta syster och badat . Tog med lite fika mm,första doppet i år var ganska kallt men det var skönt att svalka av sig lite.
Har varit jätte varmt idag 28 grader om inte mera för varmt enligt mig å imorgon så ska det bli ännu varmare enligt prognosen.

Ska till Rengsjö då får se om jag badar igen då sen på lördag eftermiddag kommer min syster son : ),
Sen vet jag inte vad jag ska hitta på nästa vecka kanske bada om det blir fint väder och sola lite,
katterna tycker att det är varmt idag dom har varit ute på balkongen men sen in igen och sova i skuggan.Nisse har kommit på att han kan ta bort pallen och ta av haspen på balkongen dörren och smita ut min lilla tok Nisse <3 ,måste vara hemma om jag ska ha balkongen dörren öppen.
Max gosen vågar inte riktigt att vara ute där än men han börjar komma mera och mera <3 Mina solstrålar < 3 < 3

Har blåsor och skavsår på båda fötterna gör så ont vill att dom ska läka så att jag kan ha vanliga skor på mig, å har ont till och från i den opererade foten. Vill slippa smärtan men tar nog lite tid,å i höst ska jag tillbaka till ortopeden i Gävle å då ska dom besluta om dom kommer att operera andra foten (det vill jag om jag får bestämma ).
Nu vet jag hur det kommer att gå till och vad dom kommer att göra.

Nu så ska jag göra smoothie och sitta ute på balkongen med mina <3 <3

Ha en fortsatt bra dag mina läsare KRAMAR

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

-

-


Skapa flashcards