Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 3 augusti 2015

Av sandra lindskog - 3 augusti 2015 22:45

Måste tipsa om den här pärlsidan den är jätte bra, å snabb leverans och jätte billigt : )

Av sandra lindskog - 3 augusti 2015 22:42

Av sandra lindskog - 3 augusti 2015 22:31

Kollar på film " Wallander - läckan "

Av sandra lindskog - 3 augusti 2015 01:15

Ja i helgen så har jag varit förkyld så blev hemma hela helgen å tog det lugnt, badade,kolla på film mm å myste med katterna <3 <3.
Idag mår jag bättre och orkar göra saker så idag har jag dammsugit och städat lite och varit och knäppt kort på blommor blev jätte fina bilder, sen har jag badat och kollat på "Beck,Advokaten" har sett dom filmerna förut men tycker dom är så himla bra å imorgon blir det "Wallander" är samma sak med dom kan se dom om och om igen.
Ska handla lite imorgon dom har fått in laktos fri vanilj glass där nu så jag är jätte glad äntligen : ) å den kostar bara 21 kr .
Får se om jag köper jordgubbar med eller någon annan frukt som man kan ha till,kanske annanas eller kiwi men får se vad det blir .

Dagarna rullar på vissa dagar är bättre än andra,med foten går det upp och ner har ett par speciella skor och sulor som jag ska ha å på senaste tiden så har jag fått jätte ont av dom när jag varit ute och gått mm , å blir mera bort domnat å får skavsår och ont på tårna, vet inte om skorna är för små men ska ringa till han som fixade dom och prata med honom, kanske behöver en större storlek som sagt, får ont i höften på den sidan jag opererade vissa dagar kan jag nästan inte gå det gör för ont helt enkelt, men tror det beror på att jag inte är van att gå rakare med foten,är liksom en ny ställning för foten osv . Men det blir nog bättre med tiden.
Väntar på en tid till Gävle och ortopeden ska besluta om det blir operation på den andra foten med och om jag får bestämma så vill jag det.Vet att det är jävligt jobbigt men allt är värt det till slut.
Nej nu måste jag sova, har en del saker som jag ska hinna med att göra.God Natt alla bloggläsare kramar

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards