Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av sandra lindskog - 10 augusti 2015 01:54

Ja i helgen så var jag på Marknaden på Fredagen, köpte byxor, väska, kort , godis, kattmatskål , kattleksaker mm.
Var jätte varmt då så det var tur att jag tog med mig något att dricka,provade "Loka cruch, jordgubb "den var så jäkla god min favorit nu i sommar.
Sen efter Marknaden så gick jag en sväng på stan hittade en tröja som var jätte fin kosta bara 50 kr, vill tipsa om reor nu som lindex mm , lindex har 50 kr för alla rea badkläder och underkläder, toppar och byxor, så passa på att fynda. ...
I Lördags så kom min syster son så då blev det att gosa med honom <3 lekte massor : ) å på kvällen blev det att grilla kyckling (mums ) Å senare blev det vanilj glass med hallon och jordgubbar <3.
Såg en jätte bra film "The next tree days "det var en av dom bästa filmer som jag sätt,
I dag så kom min bror son blev massa lek då också <3 sen kom pappas bror med barn och hälsade på, sen gick jag mamma och Amanda å plockade blåbär plocka så det blev 4 påsar som jag fryste in : ) var svårt att gå med min fot var uppför och nerför, nerför är svårast men det gick ganska bra fick lite ont efteråt.
Ikväll kolade jag på "Amazing raice,all dtars" och " Beck "å myst med mina pälsklingar < 3 < 3 Nu så ska jag ta och försöka sova lite .


;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards