Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av sandra lindskog - 11 augusti 2015 15:42

Regnet bara öser ner, så himla tråkigt väder men var soligt och varmt i morse.
Katterna har sovit nästan hela dagen och jag har inte orkat göra så mycket har mest kollat på tv å nu kollar jag på film "The god lie" .
Lite senare vid 19.00 så ska jag tvätta några maskiner har tvätt tid mellan 19.00 - 21.00
Medans jag tvättar så ska jag rensa garderoberna och göra lite fint hade jag tänkt.
Sen ikväll så ska jag kolla på sista avsnittet av "Allsång på skansen " och sen blir det nog att kolla på någon film,har ni några tips ? .Ska dricka briska med dom är sååå goda dom är mina favorit cider ,
Nisse är så go idag mattes lilla Darling <3 just nu ligger han på en filt i fönstret och sover , å min lilla älskling Max <3 han kom till mig på morgonen å la sig på min bröst korg och sov bra länge . Dom stunderna är bäst är så himla mysigt mina 2 solstrålar vad skulle jag göra utan dom mina <3 <3 .
Imorgon så har jag lite å göra på dagen sen på eftermiddagen så ska jag åka till Mormor och Harry,Harry fyller år så då blir det att fira honom , sen hem å städa lite å
Kolla på tv och mysa med mina pälsklingar < 3 < 3 < 3 < 3.
Ska försöka fotografera mina sötnosar snart får se om jag lyckas : D

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards