Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 15 augusti 2015

Av sandra lindskog - 15 augusti 2015 17:32

Har varit till Stenö idag med Mamma, Pappa och min minsta lilla syster, var jätte skönt att komma hemifrån en stund hade jätte mysigt : )

Av sandra lindskog - 15 augusti 2015 00:04

Var ett tag sedan jag uppdaterade om hur det går med den opererade foten,
det går ganska bra har fått lite mera övningar av en av mina sjukgymnaster som jag ska göra 1 gång om dagen + dom andra som jag fick av den andra.
Det märks att foten blir bättre och bättre i början av sommaren så hängde inte foten med riktigt (den opererade)men nu klarar jag av saker som jag inte kunde då på träningen så det går bra.
Men är fortfarande bortdomnad och det har ökat tycket jag ,är ungefär halva foten som inte jag har någon känsel på och om jag går i gräset å jag trampar fel tex i en liten grop då gör det jätte ont lika på badstranden om det är gropar där mm.
I höst ska jag bli kallad till Gävle då ska dom kolla på foten och dom ska besluta om det blir operation på den andra foten.
Om jag får bestämma så vill jag det ,vet att detta är så jävla jobbigt någon vecka sen vänder det och får tänka att nu är jag klar å inte behöver operera igen så då kan jag lägga bort det helt.
Jag vet vad som kommer att hända och jag är förberädd jag vet precis vad som kommer att hända osv å det kommer att göra ont ,jag kommer att bli orkeslös, å jag kommer gråta å jag kommer säga att jag inte orkar mera men det är värt den dära smärtan å allt som hör till för jag vet att det blir bättre å allt är värt det till slut.
Kommer bli så skönt när allt är avklarat då kan jag andas ut och känna mig stolt över mig själv att jag fixade det här,att jag är starkare än vad jag tror. ...

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

-

-


Skapa flashcards