Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av sandra lindskog - 20 augusti 2015 18:31

Ja idag började jag morgonen med att äta frukost sen ner på Apoteket och fixa lite saker , sen så köpte jag en present till mamma som fyller år i September <3 sen träffade jag Sandra,Aiden och hennes mamma så blev att prata lite med dom sen cykla hem och äta lite å kolla på tv sen
Cyklade jag till Sjukhuset där jag
Träffade min sjukgymnast fick lite mera tränings övningar för fötterna å han kollade hur det går mm.
Cykla sen på Ica en sväng och köpte lite grejer som jag behöver å sen hem och äta mat å snart så ska jag kolla på film undrar vad jag ska kolla på.
Ska släppa ut mina <3 <3 på balkongen snart så dom får äta lite gräs ,
Nej nu ska jag åka och fotografera lite bilder kommer under kvällen. ...

Av sandra lindskog - 20 augusti 2015 01:06

Har inte mått så bra dom senaste veckorna har haft huvudvärk och tänker på allt och inget .Önskar att jag kunde lyfta bort alla tankar och bara slänga iväg dom .
Det skulle vara skönt,just nu så skulle jag behöva åka någonstans och vara för mig själv ,inte prata med någon, vara själv, krama ett träd, kasta stenar , gråta eller vad som helst.
Har svårt att sova om nätterna för att jag tänker för mycket så imorgon blir det ut och cykla någon stans å göra dom sakerna.
Nog om det, idag har jag tagit en välbehövlig sovmorgon å sen så handlade jag lite på Willys sen följde min minsta lilla syster med mig hem . Slingade hennes hår som blev jätte fint, sen var det min tur att göra samma sak. Resultatet får ni se imorgon, sen så har jag städat. Han inte klart så ska fortsätta imorgon tänkte jag göra.
Har en go Darling som vill sova hos mig inatt <3 och min lilla älskling han sover på en kudde på golvet under sängen tror jag <3 Mina solstrålar ,mitt liv ,min kärlek, mitt allt .Mina päls bollar <3 <3
Imorgon ska jag till Hälsosentralen å träffa min sjukgymnast (om min opererade fot)
Får se hur det kommer att gå är lite nervös
Var ett bra tag sen jag träffade honom sist får se vad han säger.
Nej nu måste jag försöka sova God Natt alla bloggläsare mm .

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards