Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under augusti 2015

Av sandra lindskog - 27 augusti 2015 08:10

Ja nu är jag på sjukrese bussen på väg till Gävle, ska till han som fixar skorna .
Får skavsår av dom ortopediska skorna så han ska kolla på dom å slippa till sulorna mm, å kolla på vinterskor.
Sen går nästa buss 15.15 hem å jag ska vara där 09.00 så får vänta 5 tim men ska ta tåget hem istället för orkar inte vänta så länge, får se om det blir fint väder idag då ska jag nog ta en fika medans jag väntar på tåget hem .

Sen när jag kommer hem så ska jag städa och fixa lite å släppa ut katterna på balkongen så dom får äta lite gräs osv .
Mina pälsbollar <3 <3 .

Ni får ha en fortsatt bra dag mina läsare. ...

Av sandra lindskog - 26 augusti 2015 00:01

Var till Albert och Herbert igår köpte 2 linnen, dom sakerna som jag har bild på ,blommor som jag satt fast i gardinerna, klubbor,tårt ljus, fryspåsar mm

Av sandra lindskog - 25 augusti 2015 00:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 24 augusti 2015 17:11

Älskar min nya fina blomma : )

Av sandra lindskog - 20 augusti 2015 18:31

Ja idag började jag morgonen med att äta frukost sen ner på Apoteket och fixa lite saker , sen så köpte jag en present till mamma som fyller år i September <3 sen träffade jag Sandra,Aiden och hennes mamma så blev att prata lite med dom sen cykla hem och äta lite å kolla på tv sen
Cyklade jag till Sjukhuset där jag
Träffade min sjukgymnast fick lite mera tränings övningar för fötterna å han kollade hur det går mm.
Cykla sen på Ica en sväng och köpte lite grejer som jag behöver å sen hem och äta mat å snart så ska jag kolla på film undrar vad jag ska kolla på.
Ska släppa ut mina <3 <3 på balkongen snart så dom får äta lite gräs ,
Nej nu ska jag åka och fotografera lite bilder kommer under kvällen. ...

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards