Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 7 september 2015

Av sandra lindskog - 7 september 2015 00:05

Idag har jag haft fullt upp med att ställa iordning inför mitt födelsedags kalas (bilder kommer imorgon) å gud vad tårtan och allt fika bröd var gott kan jag säga å jag har bakat det själv är så stolt över mig själv : D.
Fick helt underbart fina presenter av allihopa tusen, tusen tack till er alla <3.
Fick ljus,muggar och kakburkar i samma mönster ,ett skrin ,stekpanna, liten bunke, skor,blomma i kruka, blommor, kort , pengar mm,tusen, tusen tack en gång till för alla. Fina presenter <3.
Imorgon så blir jag lite firad på förmiddagen och sen så ska jag klippa håret och handla å sen iväg och bli ännu mera firad av Sandra och hennes familj : )
Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla runt lite å läsa bloggar.

God Natt alla bloggläsare kram på er <3

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards