Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under september 2015

Av sandra lindskog - 23 september 2015 00:28

Jag stödjer bröstcancer fonden gör det du med <3

Av sandra lindskog - 23 september 2015 00:26

Ja helgen spenderades i Rengsjö var till Majas köpte en jätte fin ljuslykta, en julklapp, ett jätte fint kuddfodral med en katt på och en skylt som det står toalett på.
Sen på Lördagen så åkte vi till Erixhjälpen fyndade inget där , så vi åkte till Rusta där köpte jag 2 lila lampor till vardagsrummet, dusch kräm och godis.
Åkte till Jysk och Röda korset med men hittade inget där .
Sen på Söndagen så gjorde jag och min minsta lilla syster efterrätt blev vanilj cubcakes (Stava)med choklad frosting och maränger mums : ), vi fick hjälp av våran brorson ,våran lilla hjälpreda <3.
Blev jätte gott iallafall måste göra om det ,blev bjuden på jätte god mat hela helgen <3
Idag har jag tvättat och städat lite är så jobbigt att ha tvätt stugan i första huset måste ner och ut å ner igen .Blir många vändor dit .Har haft en ganska jobbig dag tänker på allt å har haft lite ont i foten men hoppas det blir bättre snart, väntar på en kallelse till att göra ett nervtäst som ska visa om det är närver som ligger i klem eller inte , om inte så ska vi prata om när jag ska göra nästa operation. Är nervös men det går nog bra vet inte hur dom gör testet osv ,vill bara att foten ska bli bra så jag kan göra nästa operation så jag har det klart då kan jag andas ut å tänka att jag ska vara stolt över mig själv som fixade det.
Imorgon så ska jag fortsätta städa lite och putsa fönster om det inte börjar regna men går kanske ändå.
Nej nu ska jag läsa lite bloggar och sen sova God natt <3

Av sandra lindskog - 17 september 2015 18:10

Kollade på den här filmen igår var faktiskt riktigt bra

Av sandra lindskog - 17 september 2015 18:09

Av sandra lindskog - 16 september 2015 00:20

Ska snart sova, Nisse ligger under täcket och sover mys <3 och Max sover i huset som jag gjort <3 .
Imorgon så ska jag städa och baka lite hade jag tänkt att jag skulle göra får hoppas att det blir bättre väder imorgon så jag och mina pälsklingar kan vara ute på balkongen å mysa, på torsdag så ska det bli världens regnoväder så då blir det att mysa ner mig i sängen och kolla på film och skriva matlista.
På fredag står stor handling på chemat Willys, Lidl, Dollar och Rusta ,får se om jag spenderar helgen i Rengsjö eller om jag bara blir hemma. Får se hur jag gör.
Nej nu ska jag läsa lite bloggar innan jag somnar GOD NATT. . . .

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

-

-


Skapa flashcards