Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under september 2015

Av sandra lindskog - 15 september 2015 18:34

Idag har det regnat hela dagen så tråkigt väder vill ha sol och värme, men det är ju höst så det innebär ju regn och rusk tycker bättre om vintern blir ljusare och så blir det jul den mysigaste högtiden enligt mig.
Måste köpa lite julklappar snart så det inte blir att stressa som det brukar bli, ska vara tidig i år.
Mina pälsbollar < 3 < 3 Har sovit nästan hela dagen pgv vädret ska gå ut och gå en sväng å kanske fotografera lite regn bilder .
Sen kolla på "Glamor" och någon film får se vilken det blir.
Ha en fortsatt bra dag mina läsare. ...

Av sandra lindskog - 14 september 2015 00:23

Ja helgen har varit bra , kollade på " Fångarna på fortet "på fredagen och blev bjuden på ost och skink paj hur gått som helst <3 sen blev det fredagsmys.
I lördags så var min systers son i Rengsjö skulle vara barnvakt osv , mysigt att träffa Mosters lilla sötnos <3 ,sen kom farmor och farfar från Linköping och hälsade på var roligt att träffa dom var länge sedan sist.
Å idag så blev det sovmorgon, kände att jag behövde det sen kom min brorson å stanna ett tag, passade på att pyssla lite med han och mm.Fasters stora,lilla sötnos <3
Nu ikväll har jag haft mys med katterna och kollat på film, å badat .

Av sandra lindskog - 13 september 2015 17:25

Av sandra lindskog - 11 september 2015 19:59

Av sandra lindskog - 11 september 2015 18:31

I söndags så var det kalas för mig hade en jätte mysig dag och fick jätte fina presenter ( tusen tack ) <3 ,
Här kommer lite bilder från dagen.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

-

-


Skapa flashcards