Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 31 januari 2016

Av sandra lindskog - 31 januari 2016 20:21

Idag har jag haft fullt upp kan man säga,har städat,lagat matlådor, bakat.varit ute å gått och nu tvättar jag och medan maskinerna är igång så kollar jag på "Så ska det låta"
Sen efter jag är klar med allt så ska jag bada och bara ta det lugnt och kolla på "Spårlöst" å mysa med mina <3 <3.
Imorgon har jag inte någonting inplanerat det är såå skönt men har faktiskt 1 sak ska handla lite men sen efter det så blir det att ta det lugnt.

Av sandra lindskog - 31 januari 2016 00:59

Som rubriken lyder så har jag städat nästan hela lägenheten idag ,är bara lite kvar men det tar jag imorgon.
Har varit ute och gått med var skönt även om det stormade lite ute,det var halt också är extra rädd för att halka nu när jag opererat foten så går och spänner mig hela tiden för att inte halka imorgon så ska jag laga lite matlådor hade jag tänkt skulle egentligen gjort det idag men orken fanns inte till det så då får det bli imorgon istället men städa garderoben det han jag med såå skönt att få det gjort funderar på att sälja lite för har så mycket kläder men får se helt enkelt.
Imorgon ska jag tvätta med från 19.00 - 21.00 sen så ska jag titta på Konståknings - EM är sista dagen imorgon som det håller på sen på kvällen blir det " Så ska det låta " och " Spårlöst " .
Nej nu ska jag ta och försöka sova hade så svårt att somna inatt, vred och vände på mig och det bara gick inte att somna sen kom Nisse och la sig och sov nära mig och Max la sig på mina ben och sov mina gos katter <3 <3 . Dom känner på sig att inte matte mår så bra och då vill dom vara nära mig mina små pälsbollar kan inte beskriva i ord hur mycket dom betyder för mig finns bara ett ord KÄRLEK <3 <3.
Nu måste jag säga God Natt till er mina underbara bloggläsare KRAM

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

-

-


Skapa flashcards