Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under januari 2016

Av sandra lindskog - 17 januari 2016 22:34

Ja helgen spenderade jag i Rengsjö åt god mat mm.
På Fredagen hade vi Fredagsmys och kollade på "Fångarna på fortet" och på Lördagen så kom min min storebror och hans son , så då följde jag och min minsta lilla syster och en utav mina lille bröder med och åkte madrass mm i en jätte bra backe ,gud vilken fart man fick och vi
Hade jätte roligt man blir som barn på nytt : ) sen idag åkte jag och min minsta lilla syster spark och dansade lite .
Haft en jätte mysig helg med andra ord.

Nu har jag kommit hem gjorde det vid 19.00 ungefär har saknat mina pälskligar jätte mycket så har myst med dom ikväll och har hunnit med att bada med och kollat på "Så ska det låta " " Spårlöst " och nu kollar jag på " 90 days to wed " , sen
Så ska jag ta å sova har fullt upp i veckan imorgon så ska jag handla på Tisdag ska jag fika med min minsta lilla syster på Onsdag ska jag handla mera på Torsdag så ska jag till Gävle och besluta om det blir operation på den andra foten ,ska träffa min läkare som operera min fot , hoppas det blir operation för det blev ju jätte bra med vänster foten .Sen på Fredag får jag besök utav min sjukgymnast och sen på kvällen blir det att kolla på bandy med min minsta lillebror och sen helgen spenderas i Rengsjö tror jag .
Måste hinna med att laga lite matlådor med och tvätta å städa , men det går nog bra får se till att inte stressa bara .

Nej nu så ska jag ta och fortsätta kolla på tv ,uppdaterar imorgon om det finns tid.


Lite bilder från helgen

Av sandra lindskog - 14 januari 2016 17:23

Av sandra lindskog - 13 januari 2016 22:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sandra lindskog - 13 januari 2016 16:02

Kollar på film, många tårar blir det

-

Av sandra lindskog - 13 januari 2016 00:21

Av sandra lindskog - 13 januari 2016 00:11

Hela dagen har varit upp och ner, mitt mående har varit så hela dagen och sitter i än ,hoppas på att jag vaknar på bra humör imorgon.

Nu ligger jag i sängen med mina <3 <3 och kollar på " Skärgårdsdoktorn "



GOD NATT

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards