Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 7 februari 2016

Av sandra lindskog - 7 februari 2016 17:49

Gjort en bok till min största systers son : D

Av sandra lindskog - 7 februari 2016 00:04

Har kollat på melodifestivalen och haft Lördags mys med familjen.

Samir och Viktor helt okej bidrag tycker jag är en låt som kommer spelas mycket på radion i sommar, kom till Andra chansen

Pernilla Andersson tycker inte låten passar för melodifestivalen och hon åkte ut

Mimi Werner älskar hennes låt den är såå bra hade velat att hon skulle gå direkt till Globen men hon åkte ut

Albin och Mattias låten var jätte bra dom kom till Andra chansen också

Anna Book vart diskad

Robin Bengtsson älskar den här låten mycket också den kan nog ha bra chans att vinna allt .Gick till final

Ace wilder tycker inte låten var bra men hon gick till final

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards