Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 15 februari 2016

Av sandra lindskog - 15 februari 2016 15:46

Ja i helgen så var jag hemma hos mig,kände att jag behöver en sådan helg då jag bara är hemma med katterna å myser.
Å igår så var jag på kalas hos en av mina bästa vänner hennes näst minsta son fyllde 3 år så var dit och firade honom fick jätte gott fika mm ,å sen så blev jag bjuden på mat också var så himla gott ( tusen tack )
Våran gemensamma kompis var också där med sin son har saknat henne jätte mycket så det var jätte roligt att träffa henne .
Idag så har jag haft ett möte och sen bara tagit det lugnt har inte orkat göra
Så mycket är trött och irriterad känns det som .
Ska fotografera lite senare om solen håller sig framme annars gör jag det imorgon, ska träffa min sjukgymnast på Onsdag och handla på Torsdag sen har jag inte så mycket planerat i veckan men det dyker alltid upp något får se vart jag spenderar helgen någonstans har inte bestämt mig än.
Är bara 14 dagar kvar till operationen var på förberedelser i Onsdags var jätte nervös men det gick hur bra som helst börjar närma sig nu men är lite lugnare den här gången för nu vet jag hur allt kommer att gå till i minsta detalj och det känns bra.
Nej nu ska jag ta och gå ut en sväng kanske eller om jag provar att släppa ut katterna på balkongen vi får se vad det blir.

Stor kram till er alla

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards