Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 17 februari 2016

Av sandra lindskog - 17 februari 2016 14:41

     

Av sandra lindskog - 17 februari 2016 14:32

Ja som rubriken lyder så är jag trött idag hade lite svårt att sova, sen så har jag träffat min sjukgymnast å vi har varit ute och gått en sväng men gud vad det blåste trodde vi skulle blåsa bort.
Nu kollar jag på "Annika Bengtsson" och vilar lite ska städa badrummet senare och damma lite sen ikväll blir det bara att ta det lugnt å bada mm.
Katterna är i en bråk period dom bråkar med varandra på kvällarna och dom springer som galningar hoppas dom lugnar ner sig snart ,längtar tills våren är här då ska jag sätta hönsnät på balkongen så katterna kan vara där jämt och jag kan ha öppet kommer bli så skönt speciellt på sommaren.
Är lite nervös inför operationen är mindre än 2 veckor kvar nu , det går så himla fort snart är det 1 Mars, men det går nog bra ska försöka att inte tänka på det så mycket utan tänka positivt och att jag klarar av det här för det är min 2 och sista operation sen är jag klar och det kommer bli så skönt ska fira när allt är klart .
Imorgon så ska jag handla mat och får se om jag cyklar till Dollar men får se har inte bestämt mig ännu, sen på Fredag så ska jag till Flästa och hälsa på min äldsta lilla syster och hennes 2 barn kommer bli så mysigt vi ska äta räkmacka och leka med barnen mm längtar så mycket ska passa på att träffa dom nu innan jag ska opereras för då går jag med gips i 2 månader
Måste träffa min brorson också känns som det var flera veckor sedan jag träffade honom.
Längtar tills det blir vår och sommar så solen värmer och man kan sitta ute på balkongen å äta osv nu tycker jag inte om snön vill ha vår och varmt.

Av sandra lindskog - 17 februari 2016 11:54

Idag har jag och en av mina bästa kompisar namnsdag , är Sandra idag grattis till oss <3 <3

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards