Amore Vincit Omnia

Direktlänk till inlägg 28 februari 2016

- 2 dagar kvar nu......

Av sandra lindskog - 28 februari 2016 13:47

Ja nu är operations dagen snart här om 2 dagar är det dags,börjar bli lite nervös men inte så mycket som jag trodde har gått igenom det en gång tidigare så känner mig lite lugnare.
Hoppas allt går bra och åker hem dagen efter så det är skönt blir hos i Rengsjö i 12 dagar då sen hem till mina pälsbollar kommer sakna dom när jag är borta men får mysa med dom extra mycket när jag kommer hem,dom märker att jag ska bort för dom är med mig nästan hela tiden och dom vill gosa mm hela tiden mina solstrålar <3 <3.
I Fredags så hade jag tjej kväll med Sandra och igår var jag på stan och köpte pennor till mina mindfulness målarböcker sen blev det en sväng till långnäs och mata ankorna och idag så ska jag städa och packa å mysa med mina <3 <3 Sen kolla på tv och bara ta det lugnt och skönt.
Ni får ha en fortsatt trevlig helg alla bloggläsare. .....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra lindskog - 1 november 2023 00:10


Av sandra lindskog - 23 oktober 2023 16:59


;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards