Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 6 april 2016

Av sandra lindskog - 6 april 2016 21:15

Ja idag har det regnat precis hela dagen och har varit grått och kalt ute vart är värmen och våren .
Är så deprimerad när det är sådant här väder kan inte vara ute på balkongen eller ta lite luft utanför porten för det regnar, med foten går det ganska bra får börja stödja på foten nu men jag vågar inte riktigt men jag har stöd markerat en del och det går bra får ont i den foten som jag opererat tidigare när jag hoppar på den foten hela tiden så brukar bada för då lindrar det mycket och det är jätte skönt men det onda försvinner nog med tiden .
Ska bada nu (med gipset utanför badkaret)och sen kolla på " Jill and Jessa : Counting On " å antingen göra smoothie eller dricka nyponsoppa sen ska jag också kolla på " Maria Wern " och tända lite ljus å mysa med mina pälskligar <3 <3 .

Ha en fortsatt bra kväll .....

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

-

-


Ovido - Quiz & Flashcards