Amore Vincit Omnia

Alla inlägg under april 2016

Av sandra lindskog - 1 april 2016 22:53

Film mys

Av sandra lindskog - 1 april 2016 18:17

Beställde lite pyssel saker å idag kom dom : )

Av sandra lindskog - 1 april 2016 16:00

Min helg spenderar jag i Rengsjö får se vad vi hittar på hoppas det blir fint väder bara ,ska fotografera lite hade jag tänkt å vill se fjärilar och vitsippor nu vill att våren ska komma nu snart.
Har fått ett lättare gips nu när jag var till Gävle Onsdagen före påsk,stygnen kunde dom inte ta för det hade inte läkt så dom satte mera stripps istället jag tyckte foten såg hemsk ut var gul och blå å mycket torkat blod.
Nästa gång jag ska till Gävle är den 21 April då ska dom ta bort gipset och stygnen och röntga foten och sen så ska jag träffa han som opererade min fot, får se vad han säger hoppas att allt ser bra ut vill inte behöva operera mig en 3 gång det gör jag bara inte ,ikväll blir det " Lets Danse " och sen så måste jag se " Beck - sista dagen "
Älskar verkligen alla nya Beck filmer och dom gamla kan kolla på dom hur många gånger som helst, nu ska jag hämta ett paket med pyssel saker från Slöjd - detaljer och sen till Rengsjö, önskar er alla en bra fredag och en trevlig helg KRAM

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

-

-


Skapa flashcards