Amore Vincit Omnia

Alla inlägg den 5 maj 2016

Av sandra lindskog - 5 maj 2016 23:20

Så roligt att kolla på : D älskar det här programmet.
Helgen spenderas i Rengsjö åker dit imorgon på morgonen får även träffa min storebror och hans son: D,var så länge sedan jag träffade dom eller inte så länge sedan träffade dom i Söndags å då hade jag inte träffat honom/dom på länge ska bli fint väder i helgen på Lördag ska vi till Gävle och kolla när min nästa äldsta lillebror ska springa ett lopp sen får vi se vad helgen har att erbjuda.
Nej nu ska jag fortsätta kolla på "Berg och Meltzer på Hawaii "och sedan sova med mina 2 pälsbollar <3 <3 .
Vi har varit ute på balkongen nästan hela dagen å myst i solen och bara tagit det lugnt och skönt sen gjorde jag kyckling tacos till middag blev super gott fick inte ha kycklingen i fred utan mina pälskligar ville också smaka ,kunde inte motstå deras ögon så dom fick självklart smaka : D.

Bilder på en svullen fot hoppas svullnaden går ner snart åka att smärtan försvinner.

;♥ ;♥

Hej och välkommen till min blogg,jag heter Sandra Lindskog och bor i min underbara lägenhet tillsammans med mina 2 katter  Nisse 13 år ;♥, och Max 10 år ;♥ .

 

Har plattfot och har opererat båda  fötterna ,nu har jag fått problem igen med ena foten och det blir kanske operation igen.

Följ min resa och mina stora intressen som är mina katter,fotografering,inredning,pyssla mm.

 

 

 

 

;♥ ;♥

-

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

-

-


Skapa flashcards